Atopik – nowa marka fińskich kosmetyków na polskim rynku

Opublikowano: 2019-10-21
kosmetyki_anty_aging_atopik.jpg

Z końcem lata na naszym rynku pojawiła się nowa marka cenionych skandynawskich kosmetyków. Atopik to pochodzące z Finlandii naturalne dermokosmetyki dedykowane osobom z problemem wrażliwej skóry. Obecnie w Polsce dostępne są dwie linie - Sensitive oraz Anti-Age.

 

Na polskim rynku kosmetycznym możemy spotkać nową markę fińskich produktów. Dostępne są dwie linie - Sensitive oraz Anti-Age. Obie serie przeznaczone są dla skóry delikatnej, wrażliwej i suchej oraz czerpią to, co najlepsze z fińskich naturalnych składników.

Atopik czerpie to, co najlepsze z naturalnych fińskich składników. Zasadniczym składnikiem produktów serii Sensitive jest fiński owies organiczny, który zawiera wyjątkowe bogactwo składników odżywczych, dzięki czemu łagodzi podrażnienia oraz odżywia suchą i delikatną skórę. Dodatkowo sprzyja zachowaniu jej prawidłowego nawilżenia. Drugim głównym składnikiem kosmetyków tej linii są prebiotyki, wzmacniające funkcje bariery ochronnej skóry i zapewniające ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Seria Anti-Age została stworzona z myślą o skórze dojrzałej. Skuteczność kosmetyków tej linii oparta jest na przeciwutleniaczach i aminokwasach zawartych w podstawowym składniku - dzikorosnących fińskich jagodach. Dodatkowo formuła wzbogacona została o kwas hialuronowy, często nazywany eliksirem młodości. Dzięki wyjątkowym warunkom pogodowym panującym w Finlandii, wszystkie substancje wykorzystywane do produkcji kosmetyków, wyróżniają się bogactwem składników odżywczych i łagodzących, a staranny dobór wysokiej jakości surowców sprawia, że kosmetyki Atopik są niezwykle skuteczne, a zarazem dobrze tolerowane przez delikatną i wrażliwą skórę.

Co więcej, substancje wspomagające zawarte w kosmetykach wyróżniają się stuprocentowo naturalnym składem, opartym na produktach pochodzenia roślinnego, potwierdzonym certyfikatem FI-Natura. Są to kosmetyki w pełni wegańskie, co oznacza, że nie zawierają substancji pochodzenia zwierzęcego takich jak: mleko, miód, wosk pszczeli, serwatka czy szelak, i w żadnej fazie produkcji nie były testowane na zwierzętach, o czym świadczy certyfikat Leaping Bunny.

Firma Naviter - producent kosmetyków marki Atopik, założona została w 2012 roku przez Anni Linnavirta’e, która ze względu na problemy skórne nie mogła dobrać kosmetyków odpowiednich dla siebie. Doświadczenie zdobyte w branży medycznej pozwoliło założycielce marki przeprowadzić liczne badania i opracować własne unikalne składy, dzięki czemu Atopik specjalizuje się w naturalnych, profesjonalnych i aptecznych kosmetykach, a wszelkie receptury opracowywane i przygotowywane są we własnych zakładach produkcyjnych.

Atopik rozwija się w Polsce we współpracy z agencją love to talk. Agencja odpowiadała za wprowadzenie marki na polski rynek. Obecnie realizuje działania marketingowe, związane z launchem m.in. prowadzi kanały social media. Love to talk w ramach działań dla Atopik odpowiada także współpracę fińskiej marki z influencerami.

 

Materiały prasowe marki Atopik



Strefa Lidera

Moi Kochani Liderzy, już wkrótce otrzymacie dostęp do tej części strony, którą przygotowałam tylko dla Was.
Strefa Lidera to wyjątkowe miejsce, stworzone dla osób, które chcą sie rozwijać w Marizie.
Otrzymacie darmowe, ciekawe narzędzie do pracy.

Zapraszam wkrótce.