Blog

Podejmij wyzwanie Rexona i sprawdź jakie to proste! #WyzwanieRexona #5000kroków

Opublikowano: 2019-10-21 20:26
Do wygrania - lepsze samopoczucie i kondycja, szczupła sylwetka, a nawet zdrowie! Korzyści z podjęcia wyzwania rzuconego przez markę Rexona jest wiele, bo nie da się przecenić codziennej aktywności fizycznej. I uwaga – nie mówimy tu o sportach wyczynowych, ale o tym, co każdy „kanapowiec” może zrobić, aby zadbać o swoje zdrowie i zmienić dotychczasowy styl życia... A więc czas podjąć wyzwanie!     „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Nie potrzeba wielkich wyrzeczeń. Wystarczy 5000 kroków dziennie i zamiast windy wybrać schody, zamiast auta spacer czy lekką...

Domowe SPA o zapachu czekolady Chocolate Brownie Starej Mydlarni

Opublikowano: 2019-10-21 20:26
Nowa linia kosmetyków Chocolate Brownie od Starej Mydlarni to doskonały sposób na domową relaksującą pielęgnację. Produkty Chocolate Brownie skutecznie odżywiają skórę, nawilżają i ujędrniają, a jednocześnie pachną tak pysznie, że samo ich stosowanie daje tyle radości, co pyszny deser!     Nowa linia Chocolate Brownie to nie tylko efektywna pielęgnacja i apetyczne aromaty. To również bogactwo wyselekcjonowanych naturalnych składników. Bazą produktów do pielęgnacji ciała i twarzy Chocolate Brownie jest ekstrakt z kakaowca, masło kakaowe, witaminy, masło shea, olej arganowy, oraz olej ze słodkich migdałów. Składniki te, dają nie tylko doskonałą kompozycję...

Najmodniejsze oprawki od Koch Optical w krakowskim klimacie

Opublikowano: 2019-10-21 20:26
Klimatyczne uliczki krakowskiego Kazimierza, okolice Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, a także nowoczesny design jednej z krakowskich stacji kolejowych posłużyły za tło najnowszej sesji zdjęciowej marki Retro Eyewear.     Okulary Retro Eyewear, których właścicielem jest marka Koch-Optical, dodają szyku każdej stylizacji. Urzekają kobiecością, delikatnością i wysoką jakością wykonania. - Nasze okulary kierowane są do kobiet ceniących klasykę. Kobiet pewnych siebie. Lubiących podkreślać w modzie swój indywidualizm. Marka wie i mocno to akcentuje, że każda kobieta jest piękna. Bez względu na wiek czy rozmiar, który nosi. Nie szufladkujemy naszych...

Powiew elegancji i ponadczasowej klasyki. Kolekcja jesień-zima 2019/2020

Opublikowano: 2019-10-21 20:26
Niepowtarzalne wzornictwo, najwyższa jakość wykonania i bogata kolorystyka to cechy najnowszej kolekcji na jesień-zimę 2019/2020 marki WOJEWODZIC, która swoją premierę ma 1 października. Twarzą kampanii wizerunkowej została po raz kolejny Ilona Adamska, redaktor naczelna magazynu Imperium Kobiet.     Torebka to najlepsza przyjaciółka kobiety. To coś więcej niż zwykły dodatek, którego zadanie polega na uzupełnieniu stroju – to odpowiedź na kobiece pragnienie, by w każdej, nawet najbardziej nieprzewidywalnej sytuacji czuć się komfortowo i wyjątkowo. Doskonale wie o tym marka Wojewodzic, która podbija serca Klientów od 1996 roku i która dziś wypuszcza na rynek...

Czy "naturalne" faktycznie oznacza "lepsze"?

Opublikowano: 2019-10-21 20:26
Rosnąca popularność eko-kosmetyków jest naturalnym następstwem przejawiającej się w niemal każdym aspekcie życia mody na tzw. slow life, produkty organiczne i nieszkodliwe dla środowiska. Mimo że kosmetyki naturalne stanowią tylko kilka procent rynku kosmetycznego, to ich sprzedaż stale rośnie. Dlaczego coraz częściej wybieramy kosmetyki naturalne i co decyduje o ich cenie, opowiada Ewelina Niklas, założycielka marki Cherry Soap.     Co sprawia, że tak wiele osób powraca do natury i wybiera kosmetyki eko, kosmetyki naturalne? Wzrost zamożności społeczeństwa, większa świadomość związana ze stylem życia? Myślę, że stoi za tym coraz większa świadomość ...

Strefa Lidera

Moi Kochani Liderzy, już wkrótce otrzymacie dostęp do tej części strony, którą przygotowałam tylko dla Was.
Strefa Lidera to wyjątkowe miejsce, stworzone dla osób, które chcą sie rozwijać w Marizie.
Otrzymacie darmowe, ciekawe narzędzie do pracy.

Zapraszam wkrótce.